Termeni si conditii

www.aldoshoes.com.ro este site-ul oficial al OTTER-DISTRIBUTION S.R.L. cu sediul social in Str. Industriilor, nr. 10, com. Chiajna, jud. Ilfov, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J23/472/2006, CIF: RO 9755224, tel: 021/316.00.57(59); fax: 021/316.36.00;

 

 

       Folosirea, incluzand vizitarea website-ului www.otter.ro, inregistrarea unui(unor) cont(uri) de utilizator si cumpararea produselor de pe www.aldoshoes.com.ro, implica  acceptarea termenilor si conditiilor, astfel cum sunt detaliate in paragrafele urmatoare. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a website-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor.

 Preambul.Relatii contractuale.

  •  Termenii si conditiile, astfel cum sunt redate in prezenta sectiune, reglementeaza relatiile contractuale privind utilizarea website-ului www.aldoshoes.com.ro, comenzile, vanzarea-cumpararea de produse achizitionate de pe www.aldoshoes.com.ro si sunt parte integranta din acestea, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.
  • Prin inregistrarea unui cont de utilizator sau prin plasarea unei comenzi, clientul confirma ca a luat la cunostinta, ca a inteles si ca a acceptat conditiile vanzarii in termenii si conditiile afisate pe website-ul www.aldoshoes.com.ro.
  • Relatiile contractuale sunt supuse normelor legale din Romania.
  • Limba contractului: limba romana.

 Definitii

  • www.aldoshoes.com.ro“: magazinul online gazduit pe website-ul oficial al OTTER-DISTRIBUTION SRL prin care se efectueaza comert online doar pe teritoriul Romaniei;
  • "vanzator”: OTTER-DISTRIBUTION SRL cu sediul social in str. Industriilor nr. 10, com. Chiajna, sat Chiajna, jud. Ilfov, J23/472/2006, CIF: RO 9755224.
  • cumparator/client”: persoana fizica sau juridica ce comanda si/sau achizitioneaza produse prin intermediul magazinului online www.aldoshoes.com.ro;
  • oferta”: produse disponibile oferite spre vanzare intr-o anumita perioada de timp si la un anumit pret unitar;
  • produs(e)”: bunurile oferite spre vanzare;
  • pret”: pretul la care sunt vandute produsele catre cumparator; pretul afisat este pretul unitar pentru fiecare produs oferit spre vanzare si contine TVA;
  • comanda”: ordinul de cumparare transmis  de client vanzatorului, ordin prin care clientul solicita cumpararea produselor selectate conform caracteristicilor prezentate pe site si la pretul afisat, prin modalitatea de plata selectata si conform conditiilor de livrare prezentate pe site; comanda trebuie sa contina toate elementele solicitate de vanzator pentru emiterea facturii, livrare si contact;
  • membru”: persoana care, prin inregistrarea in site, si-a creat un cont de utilizator prin introducerea datelor solicitate si acceptarea termenilor si conditiilor site-ului;
  • cont de utilizator”: sectiunea din site care permite unui membru accesul la: informatii introduse in cont si modificarea acestora, istoricul comenzilor efectuate, informatii asupra statusului comenzilor, abonari la comunicari de marketing etc. Crearea unui cont de utilizator se face de catre orice persoana fizica (cu conditia de a avea cel putin 16 ani) si/sau persoana juridica prin autentificare in site si completarea formularului de inregistrare.
  • favorite”: sectiune din contul de utilizator care permite Clientului sa isi creeze Liste cu produse pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii, folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
  • continut”: imaginile, textele, descriere produse, preturile si celelalte informatii care se gasesc pe site-ul www.aldoshoes.com.ro.
  • "comunicari comerciale (Newsletter)”: mijloc de informare periodica prin diverse medii de comunicare (email, sms) cu privire la produse si/sau reduceri, campanii sau orice alta informare referitoare la actiunile/activitatile de marketing desfasurate de vanzator intr-o anumita perioada de timp.
  • rezervare in magazin (Click&Collect)”: rezervarea temporara a unui produs aflat in stocul Vanzatorului intr-o locatie fizica („magazin”) indicata de Cumparator, in urma unei comenzi de rezervare realizata pe website de acesta. Rezervarea unui produs prin intermediul optiunea disponibila online Click & Collect nu reprezinta o vanzare, ci doar rezervarea temporara a unui produs intr-un magazin selectat de Cumparator. Achizitia produsului va fi facuta de Cumparator direct in magazinul selectat.
  • formular de retragere”: reprezinta un formular prin care Clientul isi poate exercita dreptul de retragere din contract in termenul legal de 14 zile calendaristice de la data la care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Client, a intrat in posesia fizica a produselor sau a ultimului produs, in cazul unei comenzi cu produse multiple care vor fi livrate separat, conform OUG nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionisti. Acest formular de retragere este disponibil pentru descarcare aici sau poate fi completat electronic de catre Client in sectiunea Retururile Mele, daca acesta detine un cont de utilizator si o comanda eligibila pentru retur (nu au trecut mai mult de 14 zile calendaristice de la data la care cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de acesta, a intrat in posesia fizica a produselor sau a ultimului produs, in cazul unei comenzi cu produse multiple care vor fi livrate separat).

Persoane care pot contracta

Pot cumpara toti cei carora nu le este interzis prin lege.

Totodata, avand in vedere prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date, vor putea comanda/contracta in prezentul site numai persoane care au varsta  de cel putin 16 ani.

Pentru mai multe informatii, va rugam consultati  Politica de confidentialitate. Click aici pentru a accesa Politica de confidentialitate.

Informatii prezentate in site

Vanzatorul face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din site-ul www.aldoshoes.com.ro, insa acestea pot contine inadvertente privind unele specificatii, descrieri, preturi etc. ale produselor, ce pot fi datorate unor erori de operare, tehnice, umane etc.

Culorile, textura materialului, forma produselor pot fi diferite in functie de ecranul folosit, navigatorul de internet (web browser), sistemul de operare sau dispozitivul de pe care se acceseaza site-ul www.aldoshoes.com.ro.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a face modificari/corectii ale inadvertentelor si erorilor de operare, fara preaviz si fara notificare prealabila a cumparatorilor.

In cazul in care Vanzatorul descopera sau i se aduce la cunostinta o eroare legata de descrierea unui/unor produse, pretul sau orice alta informatie referitoare la acestea, va remedia in cel mai scurt timp informatiile eronate si va informa cumparatorul cat mai repede in cazul in care pentru produsele respective exista plasate comenzi. In aceasta situatie, cumparatorul are optiunea de a confirma comanda avand in vedere informatiile corectate, totodata Vanzatorul rezervăndu-si dreptul de a anula comenzile ce contin produse cu informatii eronate.

In cazul in care cumparatorul nu poate fi contactat, folosind datele de contact mentionate in comanda, Vanzatorul va anula comanda si Cumparatorul va fi notificat prin email de anularea acesteia.

Plasarea unei comenzi online (de cumparare sau de rezervare)

Plasarea unei comenzi online (de cumparare sau de rezervare) de catre clientii care au un cont creat in site se face urmand pasii de mai jos:

pasul 1: autentificarea in cont;

pasul 2: selectarea produsului, adaugare in cos si navigare in site spre pagina de finalizare comanda, cu exceptia cazului in care clientul doreste adaugarea in cos si a altor produse, situatie in care se revine la pagina cu produse, iar la finalul cumparaturilor se va naviga spre pagina de finalizare comanda;

pasul 3: trimiterea comenzii prin apasarea butonului “FINALIZARE COMANDA”

pasul 4: selectarea modalitatii de livrare:

(1)    Comanda online cu livrare prin curier si in acest caz se solicita:

introducerea adresei de facturare/livrare, in cazul in care adresa dorita nu a fost introdusa deja in cont si/sau verificarea de catre client a datelor de livrare/facturare deja inregistrate in cont, confirmarea sau modificarea acestora;

alegerea metodei de plata; clientul poate opta pentru plata produselor cu numerar achitat curierului (plata la livrare) sau online (plata prin card) folosind serviciile procesatorilor de plati cu care Vanzatorul colaboreaza;

introducerea numarului cardului de fidelitate (necesara numai la prima comanda pentru activarea acestuia pentru achizitiile online)

 sau

(2) Rezervare in magazin – Click and Collect si in acest caz se solicita selectarea orasului si a magazinului unde se doreste rezervarea produselor, precum si detaliile de contact [nume, prenume, adresa de email si telefon]

pasul 5: acceptarea de catre Client a Termenilor si conditiilor din site prin bifarea casutei de confirmare a acestora; in lipsa acceptarii de catre client a Termenilor si conditiilor din site se considera ca acesta refuza conditiile Vanzatorului privind incheierea contractului de vanzare-cumparare, comanda neputand fi finalizata;

pasul 6: finalizarea comenzii prin apasarea butonului “PLASEAZA COMANDA”.

 

Plasarea unei comenzi de catre clientii care nu au cont creat se face prin finalizarea unei comenzi urmand pasii de mai jos:

pasul 1: selectarea produsului, adaugarea in cos si navigarea in site spre pagina de finalizare comanda, cu exceptia cazului in care clientul doreste adaugarea in cos si a altor produse, situatie in care se revine la pagina cu produse, iar la finalul cumparaturilor se va naviga spre pagina de finalizare comanda

pasul 2: trimiterea comenzii prin apasarea butonului “FINALIZARE COMANDA”

pasul 3: selectarea modalitatii de livrare: 

(1) Comanda online cu livrare prin curier si in acest caz se solicita:

introducerea adresei de facturare/livrare

optarea pentru emiterea facturii pe persoana fizica sau juridica

optarea pentru crearea unui cont - clientul se poate inregistra ca membru al site-lui si isi poate crea un cont utilizator, in cazul in care nu are un cont deja creat sau continua spre finalizarea comenzii fara a opta pentru crearea unui cont

alegerea metodei de plata; clientul poate opta pentru plata produselor cu numerar achitat curierului (plata la livrare) sau online (plata prin card) folosind serviciile procesatorilor de plati cu care Vanzatorul colaboreaza,

introducerea numarului cardului de fidelitate

(2)Rezervare in magazin – Click and Collect si in acest caz se solicita selectarea orasului si a magazinului unde se doreste rezervarea produselor, precum si detaliile de contact [nume, prenume, adresa de email si telefon]

pasul 4: acceptarea de catre Client a termenilor si conditiilor din site prin bifarea casutei de confirmare a acestora; in lipsa acceptarii de catre client a termenilor si conditiilor din site se considera ca acesta refuza conditiile Vanzatorului privind incheierea contractului de vanzare-cumparare, comanda neputand fi finalizata.

pasul 5: finalizarea comenzii prin apasarea butonului “PLASEAZA COMANDA”.

 

Pana la finalizarea comenzii (de cumparare sau de rezervare), clientii pot corecta erorile survenite cu ocazia introducerii datelor, prin navigarea pe site catre acea pagina care contine datele eronate. Dupa finalizarea comenzii, pana la confirmarea acesteia de catre Vanzator, erorile pot fi corectate numai de catre personalul Vanzatorului prin transmiterea unui solicitari de catre Cumparator la adresa de e-mail: [email protected] sau telefonic la numerele de telefon afisate pe site.

 

Pentru a oferi accesul la o piata corecta si specifica comertului cu amanuntul, Vanzatorul poate restrictiona numarul de produse comandate/cumparate de un singur client/cumparator (atat in cazul comenzilor online cat si a rezervarilor online Click&Collect). Astfel de limitari pot aparea atunci cand:

  • Clientul/Cumparatorul comanda/rezerva un numar semnificativ de produse identice;
  • Clientul/Cumparatorul plaseaza o comanda care poate fi evaluata de Vanzator ca fiind neserioasa (ex. cantitatea excede nevoii unui consumator mediu etc.)

Oferte si reduceri de pret

Ofertele si reducerile de pret pe www.aldoshoes.com.ro sunt limitate in timp si cantitate.

Durata acestora este valabila numai in perioada anuntata si/sau in limita stocului disponibil.

Rezervare  in magazin Click & Collect 

Rezervarea Click & Collect este valabila pentru comenzile de rezervare plasate in site-ul www.aldoshoes.com.ro cu valoare minima de 100 lei.

Nu pot fi rezervate mai mult de 3 (trei) produse intr-o comanda de rezervare plasata in site-ul www.aldoshoes.com.roIntre comenzile de rezervare Click&Collect, este necesar sa treaca un termen de minim 3 zile calendaristice. Pentru claritate, dupa efectuarea unei comenzi Click&Collect, urmatoarea comanda de rezervare Click&Collect poate fi efectuata dupa minim 3 zile de la data precedentei comenzi.

Dupa plasarea de catre Client a comenzii, Vanzatorul, in functie de stocul disponibil, va confirma rezervarea produsul/produsele in magazinul indicat de Client, in termen de minim 1 zi lucratoare - maxim 10 zile lucratoare.

In situatia in care produsul/produsele devin indisponibile, Vanzatorul il instiinteaza telefonic/SMS pe Client in acest sens. Clientul este anuntat telefonic sau prin SMS ca produsele rezervate sunt disponibile in magazinul selectat si sunt rezervate pentru o perioada de 72 de ore de la momentul transmiterii instiintarii de catre Vanzator.

Dupa vizualizarea/probarea produselor Clientul isi poate exprima (1) dorinta de a achizitiona produsele dorite, prin finalizarea platii direct in magazin, sau (2) refuzul privind cumpararea acestora.

Neprezentarea Clientului in magazine in termen de 72 de ore de la primirea instiintarii telefonice sau prin SMS duce la anularea automata a rezervarii produselor.

 Confirmare primire comanda

Dupa plasarea unei comenzi, vanzatorul va transmite, la adresa de e-mail indicata in comanda, un e-mail de confirmare a receptionarii comenzii cu detaliile acesteia si nu confirmarea comenzii conform paragrafului de mai jos intitulat „Confirmare comanda” 

Confirmare comanda

Dupa confirmarea primirii comenzii, Vanzatorul va verifica starea materiala a produselor comandate (ex: nu prezinta defecte, deteriorari etc.) si in urma acestei verificari, numai produsele care corespund din punct de vedere calitativ vor fi pregatite pentru livrare.

Daca in urma verificarii, produsele nu corespund din punct de vedere calitativ, Vanzatorul  va instiinta clientul despre acest aspect si va anula comanda partial/total, dupa caz, conform paragrafului de mai jos intitulat „Anulare comanda”.

Comanda se considera confirmata (total/partial) de Vanzator  la momentul facturarii produselor.

Totodata, inainte de confirmarea comenzii, Vanzatorul poate contacta Clientul telefonic si/sau prin e-mail in vederea verificarii corectitudinii comenzii plasate si/sau oricaror date furnizate de Client (inclusiv date cu caracter personal). In cazul in care sunt necesare modificari privind orice informatie cuprinsa in comanda, aceste modificari pot fi efectuate de catre Client sau de catre Vanzator, in baza consimtamantului explicit verbal acordat de Client in cadrul convorbirii telefonice, in acest scop.

Anulare comanda

 

Clientul poate oricand anula comanda in perioada cuprinsa intre data plasarii comenzii si data confirmarii acesteia de catre Vanzator, prin transmiterea de catre Client a unei solicitari scrise la adresa de e-mail: [email protected]. Solicitarea trebuie sa contina numarul comenzii pentru care se solicita anularea totala sau partiala. In caz de anulare partiala se vor indica produsele si cantitatile anulate.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda in urmatoarele conditii:

  • datele furnizate pe site de Cumparator sunt incomplete si/sau incorecte, iar Cumparatorul nu a corectat aceste date in contul personal sau nu a contactat Vanzatorul sau nu a fost contactat de catre acesta in vederea corectarii lor, situatie in care Vanzatorul se afla in imposibilitatea de a expedia produsele din Comanda,
  • in cazul in care un produs devine indisponibil, prezinta neconformitati etc., situatie in care cumparatorul va fi informat in cel mai scurt timp posibil, telefonic sau pe adresa de mail din comanda,
  • in cazul platii online, invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de plati,lipsa confirmarii din partea acestuia sau erori de comunicare intre sistemele procesatorului de plati si ale Vanzatorului.
  • in cazul  in care solicitarile clientului ies din tiparul normal al unei comenzi online si/sau comanda este neserioasa conform celor mentionate in prezentul document;
  • in cazul in care unele caracteristici ale produsului(lor) (descriere, pret etc.) au fost afisate eronat (ex. erori tehnice si/sau umane) si livrarea nu s-a efectuat inca, Vanzatorul va anula comanda daca Clientul nu a confirmat comanda in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data la care a fost informat asupra erorii sau daca acesta refuza sa cumpere produsul conform noilor caracteristici;
  • in caz de forta majora sau caz fortuit sau orice asemenea evenimente independente de Vanzator.

 

Orice astfel de anulare a comenzii de catre Vanzator nu angajeaza in niciun mod raspunderea Vanzatorului pentru prejudiciile cauzate clientului, cu exceptia rambursarii contravalorii produselor anulate, in cazul in care acestea au fost deja achitate. 

In cazul in care comanda a fost achitata in avans si ulterior anulata, Vanzatorul va rambursai Cumparatorului contravaloarea produsului(lor) nelivrat(e), in termen de cel mult 7 zile calendaristice, de la data la care Cumparatorul a comunicat Vanzatorului sau Vanzatorul  a comunicat Cumparatorului, decizia de terminare a contractului de vanzare-cumparare a produsului/produselor.

Rambursarea se va efectua folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Cumparatorul si-a exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare. Pentru o mai clara intelegere, spre exemplu, in cazul efectuarii platii cu card, plata rambursului se va efectua tot in contul aferent cardului prin intermediul caruia s-a efectuat plata.

Declinarea responsabilitatii

In cazul in care unele caracteristici ale produsului(lor) (descriere, pret etc.) au fost gresit afisate si livrarea nu s-a efectuat inca, Vanzatorul va anunta Cumparatorul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta si va solicita clientului sa confirme comanda in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data la care a fost informat asupra erorii. Comanda se va anula in cazul in care nu este confirmata de catre client conform noilor caracteristici sau daca acesta refuza sa cumpere produsul conform noilor caracteristici.

Limitarea raspunderii

Valoarea maxima a raspunderii Vanzatorului fata de Client, in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a unui produs/unor produse, este egala cu valoarea produsului(lor) , daca plata s-a efectuat deja de catre Client. In cazul in care Clientul a suportat costurile de transport, Vanzatorul va restitui aceste costuri.

Plata produselor

Plata produselor se poate face prin plata ramburs (plata in numerar achitat curierului) la livrare sau online (plata cu cardul) la momentul plasarii comenzii, prin intermediul serviciilor procesatorilor de plati.

Datele cardului bancar nu se retin de Vanzator : Datele cardului de plata ale Clientului nu sunt accesibile si nici stocate de catre Vanzator , ci numai de catre procesatorul de plati a tranzactiei.

Platile online cu card sunt securizate prin serviciul 3D Secure: acest serviciu poate fi activat de client la banca emitenta a cardului si reprezinta un protocol de securitate menit sa previna frauda in tranzactiile online cu carduri de credit sau debit, prin sistemele numite generic „Verified by VISA” şi „MasterCard SecureCode”.Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea clientului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata pusa la dispozitie de procesatorul de plati, unde, pentru autorizarea finala a fiecarei tranzactii online, clientul va introduce parola 3D Secure primita prin SMSde la banca emitenta a cardului.

Livrare

Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicata de cumparator in comanda. Produsele sunt livrate, exclusiv pe teritoriul Romaniei, prin firmele  de curierat rapid contractate de Vanzator, intr-un termen de 3 - 7 zile lucratoare de la confirmarea comenzii de catre Vanzator.

Pe perioada campaniilor si/sau reducerilor, termenul de 3 - 7 zile lucratoare poate fi extins pana la maxim 30 de zile in situatii exceptionale.

Costurile livrarii

Expedierea comenzii se face pe cheltuiala cumparatorului la un tarif de 11,99 lei pentru fiecare comanda. Vanzatorul poate oferi transportul gratuit al comenzii, peste o anumita valoare a acesteia, astfel cum aceste informatii sunt afisate pe website-ul Vanzatorului.

In cazul in care onorarea unei comenzii se face prin mai multe livrari, clientul va suporta costul unei singure livrari.

Dreptul de retragere din contract

 

 

Potrivit OUG nr. 34/2014, Cumparatorul are dreptul de a se retrage din contract, fara a preciza motivele, in decurs de maximum 14 zile calendaristice, calculate astfel:

- de la ziua in  care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata deCumparator, a intrat in posesia fizica a produsului(elor); sau  

- de la data în care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, intră în posesia fizică a ultimului produs, în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.

Cererea de retragere va produce efecte doar daca produsele vor fi returnate Vanzatorului inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice de la primirea produselor de catre Cumparator, in aceeasi starea in care au fost livrate, fara a prezenta urme de folosire si fara a fi deteriorate din culpa Cumparatorului.

In vederea exercitarii dreptului de retragere Cumparatorul trebuie sa completeze unul dintre documentele de retur de mai jos, sa il introduca impreuna cu produsul(le) si factura de achizitie, in ambalajul (ex. cutie de carton) utilizat pentru returnarea produsului(lor):

       I.          Formularul de Retragere, ce poate fi gasit aici;

      II.          Formularul de Retragere electronic in sectiunea Retururile Mele, daca Cumparatorul detine un cont de utilizator si o comanda eligibila pentru retur (nu au trecut mai mult de 14 zile calendaristice de la data la care cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de acesta, a intrat in posesia fizica a produselor);

       III.        O declaratie neechivoca in care Cumparatorul trebuie sa mentioneze urmatoarele informatii minim necesare pentru identificare: numarul comenzii sau numarul facturii de achizitie.

Daca cererea de retragere se efectueaza online pe website-ul Vanzatorului, in sectiunea Retururile Mele, din contul de utilizator, Vanzatorul va transmite fara intarziere prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere si indicatii cu privire la pasii de urmat pentru returnarea produsului(lor).

De asemenea, pentru  produsele achizionate online, Vanzatorul accepta returnarea acelorasi produse in magazinele sale fizice ALDO, in acelasi termen de 14 zile calendaristice, cu respectarea acelorasi conditii de mai sus privind perioada de returnare si starea produsului, impreuna cu factura de achizitie.     

O declaratie neechivoca in care Cumparatorul trebuie sa mentioneze urmatoarele informatii minim necesare pentru identificare: numarul comenzii sau numarul facturii de achizitie.

Consecintele retragerii din contract

 

In cazul retragerii din contract, Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului(lor), inclusiv costurile livrarii daca acestea au fost platite de Client, pentru care Cumparatorul si-a exercitat dreptul de retragere din contract, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care produsul(ele) pentru care s-a retras din prezentul contract intra in posesia Vanzatorului sau de la data primirii dovezii din partea Cumparatorului conform careia acesta a trimis produsul(le) catre Vanzator, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

Rambursarea se va efectua folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Cumparatorul si-a exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de plata, fara a cadea in sarcina Cumparatorului plata de comisioane in urma rambursarii.

Valoarea va fi rambursata in functie de modalitatea de plata, astfel:

- pentru Comenzile achitate cu card bancar in website, rambursarea se va efectua prin intermediul aceluiasi canal de plata si in contul bancar din care a fost receptionata plata sau in numerar prin prezentarea Cumparatorului in magazinele fizice ale Vanzatorului;

-pentru Comenzile achitate cu ramburs, rambursarea se va efectua, prin virament bancar in contul bancar indicat de Cumparatorintr-unul dintre documentele de retur alese sau in numerar prin prezentarea Cumparatorului in magazinele fizice ale Vanzatorului;

Costul direct al returnarii produselor revine Cumparatorului.

Garantia produselor si instruciuni de intretinere si folosire

GARANTIA PRODUSELOR

Pentru deficiente/neconformitati, care nu sunt imputabile clientului, si in conditiile respectarii instructiunilor de intretinere si utilizare prezentate pe site si acceptate la momentul efectuarii comenzii, beneficiati de garantia legala de conformitate a produsului comercializat de noi, conferita in conformitate cu prevederile OUG 140/2021 si OG 21/1992.

 In cazul in care constatati neconformitati ale produsului achizitionat, care se dovedesc a fi neimputabile dumneavoastra, aveti dreptul de a va adresa vanzatorului, trimitand un mail la adresa [email protected], pentru constatarea si solutionarea acestora. In acest sens, produsul va fi predat fara urme de murdarie, insotit de factura fiscala de achizitie, prin curier, conform instructiunilor primite prin email.

 In cazul in care se constata ca produsul prezinta neconformitati, in maxim 15 zile calendaristice de la data inregistrarii reclamatiei/predarii produsului, se va aplica una dintre masurile corective prevazute de legislatia in vigoare (produsul va fi adus la conformitate prin reparare, inlocuirea acestuia, reducere proportionala a pretului sau restituirea contravalorii achitate in momentul achizitiei, in functie de gravitatea neconformitatii).

In cazul aducerii la conformitate prin reparare, garantia este prelungita cu durata termenului pana la care produsul este pus la dispozitia dumneavoastra. In cazul inlocuirii, termenul de garantie incepe sa curga de la momentul intrarii in posesie al noului produs.

 

IMPORTANT

Va rugam sa cititi si sa respectati intocmai INSTRUCTIUNILE DE INTRETINERE SI UTILIZARE specifice caracteristicilor produsului, de care ati luat la cunostinta, pe care le-ati acceptat la momentul efectuarii comenzii si care sunt expuse pe larg in paragrafele de mai jos.

Interventiile clientului asupra produsului, utilizarea necorespunzatoare a acestuia si/sau in alte conditii decat cele pentru care a fost conceput si recomandat a fi utilizat, nerespectarea instructiunilor de intretinere si utilizare conduc la anularea garantiei.

 Deteriorarile fizice, mecanice si/sau chimice (ex: zgarieturi, spalari/curatari necorespunzatoare, rupturi, taieturi, loviri, fortari ale materialelor si/sau accesoriilor, pete, utilizare de produse de intretinere neadecvate etc) nu pot fi retinute ca aspecte ce fac obiectul garantiei. De asemenea, comerciantul nu poate fi raspunzator pentru disconfortul provenit din purtarea incaltamintei de marime sau model/calapod nepotrivit.

 

Trebuie sa luati in considerare si scopul folosirii, designul, materialul si modul de ingrijire a incaltamintei/ marochinariei. Este necesar sa anticipati toti factorii care influenteaza negativ functionarea deplina si durata de viata a pantofilor/ marochinariei, ca de exemplu intensitatea mare de folosire (nu recomandam purtarea aceluiasi articol in fiecare zi), folosirea incaltamintei/marochinariei in scopuri nepotrivite, spalarea articolelor, etc.

O alta conditie necesara pentru pastrarea incaltamintei/marochinariei in stare buna de functionare este intretinerea regulata.

Pentru intretinerea incaltamintei/marochinariei folositi doar produse concepute special pentru aceasta operatiune.

INSTRUCTIUNI PENTRU UTILIZAREA SI INGRIJIREA CORECTA A INCALTAMINTEI SI A MAROCHINARIEI:

 

• Tipul de incaltaminte, masura si forma trebuie sa corespunda nevoilor si scopurilor in care va fi folosita.

• Inainte de prima utilizare a pantofilor, folositi solutia potrivita pentru protectie si intretinere.

• Variati incaltamintea, nu purtati aceiasi pantofi in fiecare zi, mai ales pe vreme ploioasa.

• Pentru marirea duratei de folosire se recomanda purtarea alternativa a 2-3 articole de marochinarie/incaltaminte intr-o perioada de timp.

• Dupa fiecare purtare, pantofii se pun pe sanuri de dimensiuni potrivite.

• Lasati incaltamintea sa se usuce dupa fiecare purtare. Nu uitati ca si picioarele dumneavoastra transpira.

• Folositi incaltatorul, evitati astfel deteriorarea partii din spate a incaltamintei.

• Evitati sa udati incaltamintea si marochinaria. In cazul in care totusi se uda, lasati articolul sa se usuce natural, la temperatura camerei. Nu uscati la ventilator, calorifer, foc, uscator de par sau alte surse de caldura ori prin expunerea directa la soare.

• Incaltamintea si marochinaria, indiferent de materialul din care sunt fabricate, nu se spala manual si nici nu se introduc in masina de spalat rufe.

 

Alegerea incaltamintei

Cand alegeti incaltamintea trebuie sa aveti grija ca tipul, masura si latimea pantofilor sa corespunda nevoilor dumneavoastra. Recomandam sa probati incaltamintea inca o data in linistea propriei case pentru a observa daca alegerea tipului, masurii, latimii sau formei a fost potrivita conformatiei piciorului dumneavoastra.

 

SCOPUL FOLOSIRII INCALTAMINTEI

Luati in considerare in ce scop doriti sa folositi incaltamintea! Pentru fiecare scop exista un alt tip potrivit de incaltaminte. Scopul influenteaza alegerea materialului folosit, a constructiei, designului, precum si modul de intretinere.

Deterioarea incaltamintei cauzata de conducerea autoturismului nu este considerata defect de fabricatie.

Incaltamintea cu fete textile sau din piele naturala si piele nefinisata (piele intoarsa, nabuc), cu fete prezentand cusaturi, cusaturi decorative sau perforatii, precum si incaltamintea cu talpa din piele se recomanda a fi purtata doar pe timp uscat deoarece exista riscul patrunderii apei in interior.

Nu folositi apa pentru ca fata materialului s-ar putea pata.

 

INCALTAMINTE OUTDOOR

Utilizare: Incaltaminte pentru exterior si interior. Pentru modelele inchise, cea mai scazuta temperatura la care recomandam purtarea este -5 °C. Incaltamintea flexibila outdoor este destinata purtarii intr-un mediu uscat (nu o folositi in mediul umed sau ud).

Design: Se remarca prin constructia clasica, fara elemente distincte, la moda. De regula, este mai important ca aceasta incaltaminte sa fie confortabila si rezistenta in timp, decat sa fie la moda.

 

INCALTAMINTE PENTRU IARNA

Utilizare: Incaltaminte pentru purtarea in exterior pe perioada iernii. Incaltamintea flexibila pentru iarna este destinata purtarii intr-un mediu uscat (nu o folositi in mediul umed sau ud).

Design: Se remarca prin nivelul ridicat de izolare termica, deseori prezinta o captuseala imblanita.

 

INCALTAMINTE DE SOCIETATE

Utilizare: Incaltamintea este destinata purtarii pe perioade scurte de timp, in spatiile interioare, la diferite evenimente de societate. Este foarte sensibila la umiditate si suprafete neregulate, de aceea nu recomandam purtarea acestui tip de incaltaminte in exterior.

Design: Incaltamintea are un design clasic (cu talpa joasa sau cu toc), cu talpa din piele.

INCALTAMINTE LA MODA

Utilizare: Incaltaminte destinata purtarii pe perioade scurte de timp. Prin constructia sa si materialul folosit, ea este conceputa pentru purtarea in conditii usoare, prioritatea fiind in acest caz designul la moda si nu rezistenta in timp. Nu este destinata purtarii zilnice si nici utilizarii frecvente. Daca va hotarati sa folositi acest tip de incaltaminte regulat, trebuie sa acordati o atentie maxima starii componentelor partii inferioare a pantofilor, accesoriilor, ingrijirii si intretinerii generale a acestora.

Design: De regula se remarca prin elemente la moda care determina totodata durata aproximativa de rezistenta in timp. Utilizarea materialelor inedite si constructia determina uzarea rapida a incaltamintei. Rezistenta in timp a acestui tip de incaltaminte este limitata, poate fi mai scurta decat perioada specificata in garantie.

Uzura flecurilor produselor de incaltaminte ca urmare a folosirii (purtarii) acestora nu face obiectul garantiei.

 

INCALTAMINTE PENTRU TIMPUL LIBER

Utilizare: Incaltaminte pentru purtarea in timpul liber, in cadrul activitatilor recreationale si pentru plimbare. Nu este destinata activitatilor sportive.

Design:Constructia este adaptata utilizarii in exterior, chiar si pentru terenul mai dificil din natura.

Aparitia unor pete pe orice tip de incaltaminte, cauzate de ex. de umezeala,apa, zapada, substante antiderapante nu reprezinta o deficienta sau o lipsa de conformitate.

Pentru articolele care contin dispozitive care emit lumina/sunet, functionarea este determinata de baterii. Bateriile nu pot fi inlocuite, iar la epuizarea lor, luminile/sunetele nu vor mai fi functionale, fapt care nu constituie lipsa de conformitate a produsului.

Talpile incaltamintei nu au caracteristici antiderapante, existand riscul alunecarii, in special in sezonul rece/umed. Acest aspect nu reprezinta o deficienta sau o lipsa de conformitate.

MOD DE PRODUCTIE

Un alt aspect care influenteaza functia si intretinerea este modul de productie, adica modul in care se uneste talpa cu partea superioara a pantofului.

 

INCALTAMINTE LIPITA

Tehnologia cea mai raspandita in cadrul careia talpa se lipeste de partea de sus a pantofului. Calitatea lipirii poate fi afectata negativ de umezeala, transpiratie, chiar si de utilizarea repetata a incaltamintei uscate insuficient. Din cauza unui mers neglijent, legaturile se pot slabi mecanic (din cauza lovirii).

 

INCALTAMINTE FLEXIBILA

Incaltamintea de acest tip este foarte comoda, usoara, flexibila, cu margine cusuta eficient. Flexibilitatea sporita este data de faptul ca partea de sus a pantofului este cusuta de talpa, fara a fi necesara folosirea sanurilor. Dezavantajul acestui tip de incaltaminte este lipsa impermeabilitatii, care rezulta din tehnologia in care materialul de suprafata este perforat prin coasere. Din acest motiv, se recomanda folosirea acestui tip de incaltaminte in special in mediul uscat. In conditii de umiditate mare, apa poate patrunde in incaltaminte. Impregnati incaltamintea cu solutii impermeabile si/sau folositi crema de pantofi. Aveti grija mai ales la marginea cusuta si la imbinarile dintre materiale. Intretinerea regulata poate creste rezistenta la umezeala a acestui tip de incaltaminte.

 

INCALTAMINTE CU TALPA INCORPORATA

Talpa incaltamintei este fixata de partea superioara prin presare, injectare sau turnare. Calitatea legaturii si a talpii in sine este data de materialul utilizat si de respectarea tehnologiei respective.

 

CUM SE INGRIJESTE INCALTAMINTEA/ MAROCHINARIA

 

MATERIALE:

 

PIELEA NATURALA

Este specific coloritul neuniform care confirma originea naturala. Atunci cand este folosita la incaltaminte, lasa piciorul sa respire, are calitati de absorbtie foarte bune si se adapteaza formei piciorului. Nu este impermeabila nelimitat. Este nevoie sa luati in considerare actiunea factorilor externi (factorii climatici), dar si interni (transpiratia). Aproape toate tipurile de piele sunt vopsite pana la nuanta dorita. Actiunea apei este respinsa in totalitate doar de incaltamintea din plastic sau cauciuc. Doar incaltamintea prevazuta cu o membrana speciala, de ex. Waterproof, Gore-Tex, Sympatex, Amphibiox, este protejata impotriva patrunderii apei.

Incaltamintea cu talpa din piele este destinata purtarii in interior si pentru purtarea in mod curent, aceasta trebuie pingelita. Se recomanda a nu fi purtata pe vreme umeda, pe suprafete care nu sunt netede (pietris, nisip, etc.), deoarece aceasta accelereaza procesul de uzura a talpii.

 

PIELEA NETEDA

Aspect: suprafata structurata, cu pori mici. Curatati impuritatile cu o perie potrivita si cu spuma de curatat. Folositi apoi crema corespunzatoare nuantei dorite si lustruiti. Puteti, de asemenea, folosi emulsia de lustruit dorita sau un burete. La final, folositi o solutie de impermeabilizare.

 

NABUC, PIELE INTOARSA

Aspect: piele slefuita in varf sau intoarsa. Necesita o ingrijire speciala! Folositi o perie de cauciuc si solutii speciale pentru acest material care hranesc si improspateaza culoarea. Pot fi colorate sau incolore. Este necesara folosirea unei solutii de impermeabilizare potrivite, care creste rezistenta la apa. Impermeabilizarea se face pe articolul deja curatat. Nu folositi niciodata crema de pantofi pe aceste materiale!

 

PIELE LACUITA

Aspect: suprafata neteda si lucioasa. Indepartati impuritatile cu o laveta neteda si spuma de curatat. Atentie, suprafata pantofilor lacuiti se deterioreaza usor din cauza factorilor mecanici, chimici, a apei si inghetului.

 

ALTE TIPURI DE PIELE

Aspect: efecte de culoare si suprafata neuniforma. Nu dati cu crema si nu lustruiti! Pentru ingrijirea folositi spray-uri de impermeabilizare incolore si lasati sa se usuce. Majoritatea articolelor din acest tip de piele isi schimba aspectul in timpul folosirii. Straturile isi pot pierde sau isi pot modifica culoarea. Culoarea devine mai inchisa in locurile de formare a pliurilor, iar articolele capata astfel patina si aspectul „uzat”, caracteristic.

 

MATERIALE SINTETICE

Aspect: plastic, piele, piele sintetica – aspectul aminteste de piele fara a avea si calitatile acesteia. Stergeti incaltamintea sau marochinaria cu o laveta umeda si lasati sa se usuce. Acest tip de material lasa piciorul sa respire mai putin (piciorul transpira mai mult), partile de plastic ale incaltamintei (talpa si caputa) care sunt vopsite se pot deteriora mai usor prin lovire. Deteriorarea determina decojirea vopselei lasand sa se vada culoarea initiala a materialului. Acest tip de incaltaminte/marochinarie este foarte pretentios in ceea ce priveste intretinerea.

 

ALTE MATERIALE SINTETICE SI PLASTICE

Aspect: seamana cu „alte tipuri de piele”, dar capata un aspect mai pronuntat de-a lungul purtarii – vopseaua superioara se intinde in locurile cele mai folosite, se cojeste, plesneste si lasa sa se vada culoarea de contrast. Aceste modificari au loc foarte repede, in mod intentionat si realizeaza un produs cu aspect la moda. Suprafata se murdareste si se deterioreaza usor.

La incaltamintea cu captuseala naturala, care nu au fost tratata chimic pentru fixarea pigmentului, exista riscul migrarii culorii. Se recomanda utilizarea ciorapilor asortati sau de culoare inchisa ori in nuanta interiorului (a captuselii).

Incaltamintea confectionata cu talpa din material de poliuretan are o rezistenta in timp de max. 5 ani. Dupa depasirea termenului, talpa se deterioreaza, indiferent de modul de utilizare sau de modul de depozitare.

 

MEMBRANE WATERPROOF, GORE-TEX, SYMPA-TEX, AMPHIBIOX FOLOSITE LA INCALTAMINTE

Membranele WATERPROOF, GORE-TEX, SYMPA-TEX si AMPHIBIOX sunt materiale multistratificate, moderne, impermeabile. Nu isi pierd functionalitatea daca nu sunt perforate, zgariate, rupte, uzate sau deteriorate mecanic. Impermeabilizarea amelioreaza calitatile incaltamintei (ii confera, de exemplu, rezistenta mai mare la murdarie), dar nu influenteaza functionalitatea membranei impermeabile. Folositi substante special realizate pentru ingrijirea incaltamintei impermeabile. Nu folositi substante grase, pe baza de grasimi si uleiuri deoarece reduc semnificativ gradul de respiratie al intregului pantof.

Articolele marcate doar cu TEX, cu exceptia WATERPROOF, GORE-TEX, SYMPA-TEX, AMPHIBIOX prezinta captuseala rezistenta la apa, dar nu impermeabila, lasa apa sa patrunda mai greu, insa nu sunt impermeabile.

 

POSETE, GENTI, PORTOFELE

La fel ca incaltamintea, posetele si accesoriile merita sa fie ingrijite. Intentia noastra este de a le face sa reziste cat mai mult in timp. Daca este necesar, stergeti cu un burete si spuma de curatat si folositi substante de impermeabilizare. In niciun caz nu le spalati in masina de spalat rufe! Nu folositi inalbitor! Pentru curatare, nu folositi solventi organici sau alte substante chimice si detergenti care contin particule abrazive. Petele se indeparteaza folosind solutie contra petelor, special conceputa pentru tipul de material. Nu folositi apa, pentru ca fata materialului s-ar putea pata. Marochinaria se usuca natural la temperatura camerei. Marochinaria nu se va depozita langa sursa de caldura sau in mediu umed si se va feri de actiunea produselor petroliere si a solventilor organici.

Produsele de marochinarie nu sunt impermeabile.

Nu introduceti in produsele de marochinarie obiecte ascutite, voluminoase, grele, deoarece acestea pot deteriora produsele de marochinarie. Nu supraincarcati gentile si posetele! Bareta se poate deteriora (se poate rupe, se poate destrama etc.). Depozitati astfel incat sa evitati deformarea. Defectele aparute in acest fel nu reprezinta motive de reclamatie. Portofelele cu snur nu sunt potrivite pentru copii, exista pericolul de accidentare.

Folositi posetele si gentile doar pentru scopul pentru care au fost realizate. Acestea nu sunt sacose de cumparaturi si sustin o anumita sarcina (in functie de tipul de geanta). Nu depasiti aceasta sarcina!

 

Capacitatea de incarcare este proportionala cu dimensiunile articolului de marochinarie, astfel:

-pentru genti mici, de tipul plicurilor, clutchurilor, borsetelor si posetelor tip postas- se recomanda o sarcina de max. 1 kg,

-pentru genti medii, rucsaci- se recomanda o sarcina de max. 2 kg.

 

Posetele din categoria vintage sau used look (ex. posetele Indigo- Flavia Passini) prezinta in mod intentionat un aspect uzat, obtinut prin prelucrarea pielii in tabacarii, prin vopsirea prin imersiune sau in procesul de finisare a pielii (zgariere, dubla nuanta). Acest look nu reprezinta un defect, ci este garantia unicitatii produsului si a calitatii acestuia.

 

TEXTILE COLORATE

Produsele din textile colorate trebuie ingrijite conform simbolurilor afisate de producator. Pentru curatare folositi doar detergenti delicati, fara clor, pentru materiale colorate. Pentru spalarea manuala folositi doar detergenti lichizi pentru haine delicate si colorate. Respectati dozajul si temperatura de spalare (recomandam cel mult 30°C). Spalati hainele pe dos. Nu lasati niciodata la inmuiat textilele colorate! Cand folositi balsam, nu lasati la inmuiat, doar clatiti materialele textile. Dupa spalare, centrifugati scurt produsul pentru a evita decolorarea. Daca produsele intra in contact cu transpiratia, clatiti-le in apa curata, calduta. Astfel, protejati culorile de efectele transpiratiei. Acest proces nu inlocuieste spalarea, dar contribuie la pastrarea culorilor vii mai mult timp.

Incaltamintea textila de sezon, posete, genti si portofele din material textil

Inainte de prima utilizare si apoi in functie de necesitati, recomandam utilizarea unei substante de impermeabilizare pentru materiale textile . Aceasta creste rezistenta la apa, improspateaza culorile si limiteaza acumularea murdariei. Curatati produsele cu o perie de silicon. Nu spalati niciodata in masina de spalat rufe.

Curatati produsele cu o perie de silicon. Nu spalati niciodata in masina de spalat rufe.

 

Produsele cu accesorii delicate (strasuri, cristale, pietre, capse si tinte metalice) sunt sensibile la impact si in timp accesoriile se pot detasa sau deteriora.

Deteriorarile provocate, de genul zgarieturilor, al petelor sau al rupturilor, ca urmare a exploatarii mecanice a produsului si cele care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul receptionarii produsului (la achizitie/ returnare dupa reparatie) nu sunt acoperite de garantie.

Incaltamintea si articolele de marochinarie trebuie ferite de contactul direct cu solventii organici (benzina, alcool, acetone, etc.). Petele de grasime sau alte impuritati se indeparteaza folosind solutie contra petelor, special conceputa pentru tipul de material din care produsul este fabricat. Nu folositi inalbitor.

Pentru acordarea garantiei este necesara respectarea instructiunilor de intretinere si folosire prezentate.

Abonare la newsletter

Orice persoana fizica (cu conditia de a avea cel putin 16 ani) si/sau juridica poate opta pentru abonarea la newsletter, ce poate fi transmis prin e-mail si/sau SMS. 

Exista insa si posibilitatea ca societatea noastra sa va transmita oferte personalizate in cazul in care ati efectuat cel putin o data o comanda pe website-ul nostru, fara ca dvs. sa va fi abonat la newsletter sau in cazul in care aveti un cont creat in website-ul nostru (existand o relatie contractuala de utilizare a website-ului), avand la baza interesul nostru legitim in scopuri de marketing si publicitate (art. 6 (1) f din GDPR).

Dezabonarea la newsletter

Cumparatorul se poate dezabona de la primirea newsletter-ului cand nu mai doreste prelucrarea datelor cu caracter personal:

- prin linkul de “Dezabonare” in cadrul oricarui newsletter primit prin e-mail sau SMS;

- prin trimiterea unei solicitari la adresa: [email protected]/[email protected] prin care solicita in mod expres dezabonarea de la oricare din cele doua canale de comunicare – e-mail sau SMS;

- prin exercitarea optiunii de retragere a consimtamantului dvs. in scopul primirii newsletter-ului prin email sau SMS prin completarea Formularului Exercitare Drepturi cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prevazute la art.12-22 din GDPR disponibil pe website si transmiterea acestuia la adresa [email protected]

Fidelizare

Membrii website-ului au optiunea de a se inscrie in programul de fidelitate si vor putea primi discount-uri conform Regulamentului programului de fidelitate OTTER-DISTRIBUTION afisat pe website, in vigoare la data fiecarei comenzi. Consulta regulamentul complet al programului de fidelitate OTTER-DISTRIBUTION aici.

Drepturi de autor

Dreptul de autor asupra continutului site-ului apartine vanzatorului si/sau colaboratorilor acestuia. Incalcarea drepturilor recunoscute si protejate prin Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe atrage raspunderea civila, contraventionala sau penala, dupa caz, potrivit legii. Sunt interzise, fara a se limita la: accesarea site-ului de catre dispozitive sau programe automate; copierea manuala a continutului; publicarea continutului de catre alte companii sau site-uri, pentru a face comparatie sau analiza in vreun fel. Oricine poate raporta o eventuala incalcare a dreptului de autor sesizata pe site, la adresa de e-mail [email protected] 

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Pentru informatii privind prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, va rugam sa consultati Politica de confidentialitate.

Click aici pentru a accesa Politica de confidentialitate.

Folosirea cookie-urilor

Pentru informatii privind folosirea cookie-urilor, va rugam sa consultati politica de cookies.

Click aici pentru a accesa politica de cookies.

Autofill

 

In cazul in cumparatorul plaseaza o comanda online, fara a utiliza un cont de utilizator si introduce un numar de telefon, necesar plasarii comenzii si livrarii produselor si efectueaza o auto-salvare a numarului de telefon in brower-ul de internet pe care il utilizeaza, utilizarea acestei optiuni de auto-salvare va pre-completa numarul de telefon al cumparatorului ori de cate ori va intra pe website-ul nostru si va dori sa plaseze o comanda.

Mentionam ca utilizarea optiunii de auto-salvare in browserul de internet al cumparatorului pentru computerul sau dispozitivul cumparatorului utilizat in vederea plasarii unei comenzi, nu inregistreaza in niciun mod datele personale ale Cumparatorului in bazele de date ale Vanzatorului si nu poate raspunde niciunei solicitari de exercitare a dreptului de stergere date personale.

Cumparatorul poate sa isi dezactiveze optiunea de auto-completare date personale pentru browser-ul de internet utilizat. Daca se utilizeaza browser-ul de internet Chrome Google, puteti accesa urmatorul link: https://support.google.com/chrome/answer/142893?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=en 

Frauda

 

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul website-ului sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza website-ul va fi considerata o tentativa de fraudare si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care au incercat acest fapt.

Litigii

 

Orice litigiu aparut intre cumparator si vanzator va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane de la sediul Vanzatorului. 

Dispozitii finale

 

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari asupra website-ului, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta website-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori, clienti sau cumparatori in acest sens. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Rezolvarea reclamatiilor

 

Daca aveti probleme legate de o comanda, puteti lua legatura cu noi la adresa de e-mail [email protected] (timp de raspuns 10 zile lucratoare) sau la datele de contact (click aici pentru a merge la pagina de contact)